Culture
Où trouver son numéro d’apprentissage ?
Où trouver son numéro d’apprentissage ?
Le numéro du contrat d’apprentissage se situe dans le dernier cadre du Cerfa FA13 « Cadre réservé à l’organisme d’enregistrement », dans le champ « N° d’enregistrement ». Si ce numéro n’est pas rempli sur votre exemplaire du contrat d’apprentissage, rapprochez-vous de votre chambre consulaire.
Pourquoi mon numéro de sécurité sociale à 15 chiffres ?
La clé à 15 chiffres se situant sur la carte vitale de chaque assuré n‘est en réalité pas qu’un numéro de Sécurité sociale. Il sert à mettre en relation la caisse d’Assurance maladie avec d’autres organismes, le monde médical ou encore l’employeur.
What is Nir and how does it work?
- A few key points about NIR: It is primarily an SSA-based IR. It supports source/destination-modifiers and swizzles. Standard GPU operations such as sin () and fmad () are first-class ALU operations, not intrinsics. GLSL concepts like inputs, outputs, uniforms, etc. are built into the IR so we can do proper analysis on them.
What is Nir in Mesa?
- NIR (pronounced “ner”) is a new IR (internal representation) for the Mesa shader compiler that will sit between the old IR (GLSL IR) and back-end compilers. The primary purpose of NIR is to be more efficient for doing optimizations and generate better code for the back-ends.
How to declare opcodes in Nir_opcodes?
- The nir_opcodes.h and nir_intrinsics.h header files each have a comment at the top of them describing a macro (not defined in the file) for declaring opcodes. Each opcode is then declared in the file using the given macro. Then]
What is Nir in Mesa shader compilers?
- NIR (pronounced “ner”) is a new IR (internal representation) for the Mesa shader compiler that will sit between the old IR (GLSL IR) and back-end compilers. The primary purpose of NIR is to be more efficient for doing optimizations and generate better code for the back-ends. We have a lot of optimizations in implemented GLSL IR right now.