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Comment se faire rembourser un avoir French Bee ?

Comment se faire rembourser un avoir French Bee ?
Demandez un avoir Vous recevrez un avoir valable 1 an dont vous pourrez demander le remboursement à tout moment pendant 1 an à compter de sa date d’émission. Vous pourrez utiliser cet avoir dans nos points de vente, auprès de notre centre d’appels ou sur frenchbee.com.
Comment utiliser son avoir ?
Il peut être utilisé pour l’achat d’un billet ou d’une option sur nos sites internet et dans nos points de vente Air France et KLM, pour un vol Air France, KLM, Delta Air Lines et Virgin Atlantic. Le billet ou l’option émis en échange de l’avoir doit correspondre aux nom et prénom du détenteur de l’avoir.
How do I contact French Bee?
- French bee is here for you so don’t hesitate to contact us. We’re always here to help! We make every effort to answer your questions and provide the best possible customer service. By chat, phone or e-mail, contact us at any time. We are here to help you with anything.
How to contact Bee-Bot for immediate assistance?
- For immediate assistance, don’t hesistate to ask Bee-bot or to chat with one of its human colleague. Find the answer to your question at any time with Bee-bot, the smart assistant of French bee. It can answer our most frequently asked questions and is available 24/7. You can start a chat with Bee-bot by clicking on the bottom right of this page.
How do I start a chat with Bee-Bot?
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